Na kilka dni przed walentynkami rusza druga odsłona Salonu Wróżby Miłosnej – czyli kampanii Allegro, w której wróżbita Maciej przepowiada przyszłość zakochanym (pisaliśmy o niej już wcześniej).
Centralnym punktem kampanii są teraz wróżby grupowe skierowane m.in. do: amatorów zakupów, kibiców piłki nożnej i osób kochających imprezy.
Nowością jest także kolejna postać – kot Futrus – który zabiera głos i staje się drugim bohaterem kampanii. Za prace lalkarskie i animację odpowiada Konrad “Kony” Czarkowski, finalista programu “Mam talent!”.
Za kreację, realizację kampanii, nadzór artystyczny oraz wybór i zakup mediów odpowiada dział marketingu Grupy Allegro.
Filmy wideo, spoty radiowe i serwis walentynkowy wyprodukował interaktywny dom produkcyjny F25. Kampanię radiową zaplanował dom mediowy Starcom.
Kampania jest widoczna m.in. w dużych portalach internetowych, takich jak: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, oraz sieciach ARBO, IDMnet i Advice. W jej ramach emitowane będą trzy różne spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. Przygotowano także kreacje wideo dla serwisów internetowych.
Kampania ma również silne wsparcie w social mediach. Powstała m.in. specjalna aplikacja do serwisu Facebook.com oraz dedykowany BOT z wróżbami na Gadu-Gadu. Wykorzystano tu również rozwiązania marketingu mobilnego. Kreacje z wróżbitą Maciejem są widoczne w telefonach komórkowych.