Kraj

Takt rozpoczyna współpracę z Estimage PR

Takt - producent nośników audio: kaset i wszystkich formatów płyt kompaktowych oraz płyt DVD - rozpoczął w styczniu 2002 r....

Takt – producent nośników audio: kaset i wszystkich formatów płyt kompaktowych oraz płyt DVD – rozpoczął w styczniu 2002 r. współpracę z Estimage Public Relations. Takt powierzył agencji swój budżet przeznaczony na obsługę medialną. Estimage PR będzie reprezentować firmę w kontaktach z mediami oraz koordynować działania zmierzające do wzmocnienia pozytywnego wizerunku firmy. Firma nie organizowała przetargu ani konkursu, a zwycięska agencja została wyłoniona na podstawie trwających od kwietnia 2001 r. rozmów. “Rozmawialiśmy z trzema agencjami. Specyfika naszej działalności i tego rynku jest skomplikowana. W związku z tym działania PR nie są rzeczą łatwą. Chodzi nam o wykreowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy oraz pozytywnych skojarzeń z naszą nazwą i logo. Estimage PR wyróżnił się profesjonalnym podejściem do sprawy” – mówi Małgorzata Przybylska, zastępca dyrektora generalnego firmy Takt. O wyborze Estimage zadecydowała także ciekawa propozycja działań PR. Przybylska podkreśliła także niekonwencjonalność i kreatywność zespołu Estimage. Takt powstał w 1991 r. jako pierwszy w Polsce producent kaset i płyt. Do klientów firmy należą m.in.: BMG Poland, PolyGram Polska, Sony Music Polska, Warner Music Polska, Pomaton EMI. Agencja Estimage PR powstała w grudniu 2000 r. Dotąd pracowała m.in. dla: Amerykańskiej Izby Handlowej, Bosch-Junkers, Business Press, Clinika.pl i in. (TK)