M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania Cyfry+

Emil Płoszajski | 14 lutego 2011, 06:00

Rusza intensywna kampania prezentująca zawartość programową stacji. Kampania, która potrwa do końca lutego, ma na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako kanału premium o najbogatszej na rynku ofercie sportowo-filmowej.

Kampania reklamowa promuje premiery najnowszych hitów filmowych: superprodukcji "Avatar" i musicalu "Nine" oraz unikatową na rynku ofertę sportową, na którą składają się piłkarskie ligi europejskie.

Trzy kreacje 15-sekundowych reklam telewizyjnych odwołujących się do filmów "Avatar", "Nine" i oferty sportowej zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, m.in. w: TVP, TVN, TVN24, Polsacie, TV4, Animal Planete, Discovery Channel, oraz w stacjach tematycznych produkowanych przez spółkę: Ale Kino!, Planete, Kuchnia.TV i Domo.TV.

Dwie wersje 45-sekundowych spotów radiowych promujących filmową i sportową ofertę będą emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, m.in. w Radiu Zet, RMF FM, Radiu Eska. Kampania będzie także prowadzona w ogólnopolskiej prasie i na najpopularniejszych portalach internetowych.

Lutową kampanię dla Cyfry+ przygotowała agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,