Telekomunikacja Polska SA intensywnie eksploatuje format reklamowy stworzony przez agencję Publicis z animowanymi bohaterami Serce i Rozum (który personifikują benefity emocjonalne i racjonalne) – ostatnio pisaliśmy o parodii reklam konkurenta (Netii) w ich wykonaniu – patrz MMP24 z 07.02 br.
Dzięki reklamom telewizyjnym maskotki zdobyły sobie wielbicieli – na Allegro można znaleźć ich licytacje z cenami ponad 100 zł. TP postanowiła pójść więc za ciosem i zamówiła w Chinach dostawę 100 tys. zestawów (z obydwiema maskotkami w komplecie), które rozdaje obecnie klientom, którzy kupią ofertę dostępu do internetu Neostradę (na min. 2 lata) i/lub z pakietami telewizyjnymi.
Agencja Publicis i dom mediowy MEC przygotowały dla operatora telewizyjne kampanie reklamowe (spoty są emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty At Media). Pierwszy spot wyprodukowało studio Opus, drugi zaś – Graffiti Film.