Kraj

TP rozdaje maskotki Serca i Rozumu

Operator postanowił wykorzystać popularność swoich maskotek reklamowych Serca i Rozumu i rozdaje je klientom.

Telekomunikacja Polska SA intensywnie eksploatuje format reklamowy stworzony przez agencję Publicis z animowanymi bohaterami Serce i Rozum (który personifikują benefity emocjonalne i racjonalne) – ostatnio pisaliśmy o parodii reklam konkurenta (Netii) w ich wykonaniu – patrz MMP24 z 07.02 br.

Dzięki reklamom telewizyjnym maskotki zdobyły sobie wielbicieli – na Allegro można znaleźć ich licytacje z cenami ponad 100 zł. TP postanowiła pójść więc za ciosem i zamówiła w Chinach dostawę 100 tys. zestawów (z obydwiema maskotkami w komplecie), które rozdaje obecnie klientom, którzy kupią ofertę dostępu do internetu Neostradę (na min. 2 lata) i/lub z pakietami telewizyjnymi.

Agencja Publicis i dom mediowy MEC przygotowały dla operatora telewizyjne kampanie reklamowe (spoty są emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty At Media). Pierwszy spot wyprodukowało studio Opus, drugi zaś – Graffiti Film.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0gceOOnaGCw%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTVTGzhCet0I%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D