Kraj

Duży wzrost w Gruppie66 Ogilvy

Sukces biznesowy agencji przełożył się na sukces innych spółek w ramach grupy.

Dynamika przychodów Gruppy66 Ogilvy w 2010 roku (względem roku poprzedniego) wyniosła 22,9 proc. Według Olgi Sobieraj, managing directora agencji, wyniki te to skutek zwiększenia zakresu współpracy z obecnymi klientami (m.in.: Kraft Foods, Bank BPH, Castrol Lubricants, BP), a także poszerzenie portfolio o nowe budżety: Kimberly-Clark (Huggies), MetLifeAmplico, Galbani.

Agencja nie straciła w ciągu roku żadnego klienta.

Według Sobieraj sukces biznesowy Gruppy66 Ogilvy bezpośrednio przełożył się na sukces innych spółek w ramach grupy: Ogilvy Interactive i RedWorks. – Realizowaliśmy bowiem kampanie zintegrowane i produkowaliśmy je w domu produkcyjnym RedWorks – mówi Sobieraj.

Klientami, którzy zaczynali pracę z Gruppą66 Ogilvy, a potem poszerzali ją na inne spółki, byli m.in. MetLifeAmplico i BPH. Wyniki innych spółek z grupy nie zostały podane.