Kraj

Polsat szykuje wiosenną kampanię

Na początku marca rusza kampania reklamowa wiosennej ramówki stacji.

Telewizja Polsat na początku marca br. ruszy z promocją wiosennej ramówki. Kampania potrwa około miesiąca i będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, prasie i internecie.

Za kampanię odpowiada pion marketingu Telewizji Polsat. Kreację przygotowała agencja Focus Media Group, a planowaniem i zakup mediów zajmie się PHD Media Direction.

Przypomnijmy, że w wiosennej ramówce stacji pojawią się m.in.: muzyczny show “Tylko muzyka. Must be the music”, seriale “Linia życia” i “Kobiecy Klub Zbrodni” oraz kolejne edycje seriali “Hotel 52 i “Szpilki na Giewoncie”. Polsat zrezygnował w tym sezonie z kontynuacji programu “Stand up. Zabij mnie śmiechem” (więcej – MMP24 z 9 lutego br.). Nie wiadomo, czy produkcja powróci jesienią do ramówki.