Zagranica

Oreo chce bić rekord w Facebooku

Marka ciasteczek chce dzięki liczbie "like’ów" zaistnieć w Księdze Rekordów Guinnessa.

Należąca do koncernu Kraft popularna na całym świecie marka ciasteczek Oreo będzie podejmowała próbę ustanowienia rekordu Guinnessa w liczbie nowych “like’ów” w swoim profilu w Facebooku.

Bicie rekordu rozpocznie się 15 lutego o godz. 15. Wszyscy znajomi ze strony FB, a jest ich 16 mln, będą mieli 24 godziny, aby zarejestrować minimum 45 tys. “like’ów”. Jeżeli się powiedzie, Oreo stanie się pierwszą marką dzierżącą rekord Guinnessa dotyczący Facebooka.

Marka Oreo powstała w 1912 r. w Nowym Jorku i jej charakterystyczne, podwójne ciasteczka mają status kultowych. Występowały w takich serialach, jak: “Przyjaciele”, “Seks w wielkim mieście” czy “Siódme niebo”. Twarzą marki byli popularni sportowcy: koszykarz Shaquille O’Neil oraz tenisistki Serena i Venus Williams. Dziennie na całym świecie zjadanych jest około 70 mln tych słodyczy.

(na podst. “BrandRepublic”)