Kraj

PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

Dom mediowy wygrał konkurs ogłoszony przez Clear Channel Poland.

Kampania Energi planowana przez dom mediowy PanMedia Western okazała się najlepsza w konkursie ogłoszonym przez Clear Channel.

Energa w swej kampanii w biurowcach wykorzystała zaprojektowane przez agencję reklamową Martis dwa layouty, które znalazły się na 120 reklamowych standach oraz 90 naklejkach w windach. Rozpoznawalność kampanii, zgodnie z przeprowadzonymi przez Instytut Mareco badaniami Plakat Impact Test, wyniosła 79 proc.

Kryteria przyznawania nagrody to pomysłowość i kreatywność kampanii oraz dopasowanie kampanii do audytorium w centrach biznesu. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było wypełnienie i odesłanie otrzymanego od CCP formularza plus podanie hasła promującego Clear Channel.

Zgłoszonych zostało 30 kampanii realizowanych zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem domów mediowych. Konkurs trwał od września do grudnia 2010 roku.

Nagrodą za najlepszą kampanię były vouchery na zajęcia językowe, dodatkowo 10 osób, które  przedstawiło najciekawsze hasło reklamowe promujące organizatora, wygrywało voucher do wybranej restauracji. Każdy, kto przysłał poprawnie wypełnioną ankietę, był nagradzany płytą DVD  “Przypadkowy mąż”.

Wyboru dokonywała kapituła w składzie:

  • Jarosław Chojecki – dyrektor sprzedaży Clear Channel Poland
  • Iwona Ferszter-Petz – zastępca dyrektora sprzedaży Clear Channel Poland
  • Joanna Majewska – marketing manager Clear Channel Poland