Kraj

Paprocki & Brzozowski tworzą dla Oriflame

W ofercie sprzedaży firmy pojawi się linia akcesoriów modowych zaprojektowanych przez duet Paprocki & Brzozowski. Oriflame zmienia swoje logo.

Paprocki & Brzozowski tworzą dla Oriflame
Oriflame Poland nawiązał współpracę z duetem projektantów Paprocki & Brzozowski, który przygotuje specjalną linię akcesoriów modowych.

Jest to pierwszy tego typu projekt tej firmy kosmetycznej.

Przypomnijmy, że pod koniec grudnia ub.r. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu Oriflame Poland, zapowiadała, że koncern rozpocznie współpracę z polskimi projektantami, co ma się wpisywać w światowy trend partnerstwa z kreatorami trendów.

Projektanci przygotowali dla marki cztery akcesoria (torba, apaszka, okulary, torebka wieczorowa), które będą pojawiały się w katalogach Oriflame i będą dostępne wyłącznie u konsultantów Oriflame. Wszystkie akcesoria będą sygnowane logo Paprocki & Brzozowski i logo Oriflame. Na razie nie wiadomo, czy firma przeprowadzi kampanię informującą o wspólnym projekcie z duetem projektantów.

Rozpoczęcie współpracy z polskimi projektantami zbiegło się w czasie z prezentacją nowego logotypu firmy. Jego zmiana związana jest z rozszerzeniem przez Oriflame portfolio sprzedawanych produktów – obecnie w katalogach dostępne są już nie tylko kosmetyki, ale również suplementy diety, zabawki i akcesoria.

Dlatego logotyp ma być bardziej uniwersalny, odnoszący się do całego asortymentu oraz podkreślający szwedzkie korzenie marki. Nowe logo zostało zaprojektowane przez agencję kreatywną The Partners (fot.).

Paprocki & Brzozowski tworzą dla Oriflame

Budżet reklamowy Oriflame pozostanie w tym roku na porównywalnym poziomie co w roku 2010 i będzie lokowany głównie w tradycyjnych kanałach komunikacji. Według danych Kantar Media wydatki Oriflame od stycznia do listopada ub.r. wyniosły ok. 16,1 mln zł (dane za outdoor są do października br.).