M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Metro" dla młodych

Marta Daszkiewicz | 17 lutego 2011, 06:00

Nowa kampania dziennika prowadzona w mediach Agory skierowana jest do młodych osób.

Bezpłatny dziennik "Metro" (Agora SA) ruszył z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Z widokiem na młodych".

Działania reklamowe realizowane będą na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), czasopismach Agory, stacjach radiowych Agory oraz w internecie (Gazeta.pl).

Hasło kampanii nawiązuje do linii redakcyjnej dziennika "Metro" - gazety miejskiej, kierowanej przede wszystkim do młodych ludzi i koncentrującej się na sprawach szczególnie dla nich istotnych.

Kampanię przygotował dział promocji "Metra".

Czytaj więcej na temat: , , , ,