WPP Digital połączył cztery swoje agencje interaktywne: Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar, w jedną – Possible Worldwide. Firma powstała w wyniku tej fuzji będzie miała 18 biur, około 1000 pracowników, a działać będzie na rynkach w USA, Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Wśród klientów Possible Worldwide znajdują się: AT&T, Barclays, BBC, Comcast, Dell, Dow Corning, General Mills, Luxottica, Mazda, Microsoft, Nokia, Orange, Procter & Gamble, Samsung, SAP, Southern California Edison i Starwood.
Na czele nowej agencji stanie były CEO Schematic Trevor Kaufman. Według niego taka fuzja to idealna odpowiedź na zapotrzebowanie rozwijającego się rynku. Z kolei Mark Read, szef WPP Digital, twierdzi, że Possible Worldwide stanie się wyjątkowym źródłem zasobów i światowej klasy talentów.
(na podst. Campaignlive.co.uk)