M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MRM Worldwide zatrudnia w kilku działach

Marta Daszkiewicz | 17 lutego 2011, 06:00

Andrzej Iwan, Monika Rajkowska i Maciej Dutkowski dołączyli do agencji.

MRM Worldwide po przebudowaniu w grudniu ub.r. działu technologii, który obecnie liczy siedmiu specjalistów, zatrudniło w tym roku kilka osób do pozostałych działów.

Andrzej Iwan dołączył do zespołu Izabeli Walczyk jako account manager. Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie projektami dla takich klientów, jak: MasterCard, Danfoss, Nestle, Enea czy Exxon Mobil. Wcześniej Iwan pracował na analogicznym stanowisku w Hypermedia i FFCreation dla takich klientów, jak: Reebok, Panasonic, grupa PKO BP czy Play. Doświadczenie zdobywał także w K2 Internet jako project manager przy realizacjach dla Nokii.

Monika Rajkowska objęła stanowisko art directora w dziale kreacji prowadzonym przez Wojciecha Krosnowskiego. Zanim została pracownikiem MRM Worldwide, pełniła funkcję art directora w 3e Software House. Była także motion & graphic designerem w Kompan.pl i grafikiem komputerowym w Arian i CTI Media.

Maciej Dutkowski jako community manager będzie odpowiedzialny za kompetencje socialmediowe w MRM Worldwide. Jego zadaniem będzie opracowywanie strategii i egzekucja obecności marek klientów agencji w social mediach, pozyskiwanie nowego biznesu w tej kategorii oraz ścisła współpraca z działem strategii, kreacji, account managerami i content executives, którzy odpowiadają za bieżącą obsługę działań w social mediach. Dutkowski, zanim dołączył do MRM, pracował m.in. w Atom Media Interaktywne jako social media manager i dyrektor działu e-public relations, wcześniej jako specjalista ds. webmarketingu i e-public relations.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,