M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBC Knowledge chce większej świadomości swojego brandu

Alicja Szabłowska | 17 lutego 2011, 06:00

Ruszyła kampania promująca kanał w telewizji, prasie i internecie.

BBC Worldwide Channels prowadzi kampanię marketingową. Jej celem jest budowanie świadomości brandu BBC Knowledge – kanału, który właśnie zadebiutował na dwóch nowych platformach satelitarnych i który od niedawna ma nową oprawę graficzną (pisaliśmy o tym 3 lutego).

Kampania marketingowa składa się z dwóch faz. Pierwsza, która potrwa do końca lutego, ma zachęcić widzów do oglądania nowych programów, które nadawane będą w BBC Knowledge od poniedziałku do piątku o godz. 22. Działania promocyjne mają zwrócić uwagę zarówno fanów kanału, jak i jego nowych widzów.

Druga faza kampanii, która zacznie się w połowie marca i potrwa do końca miesiąca, ma za zadanie uświadomić widzom, jak szeroką tematyką zajmuje się BBC Knowledge.

– Rozpoczęliśmy kampanię, bo chcemy zaprezentować zarówno naszym fanom, jak i abonentom platform N i Cyfry+ to, co oferuje BBC Knowledge, w tym znakomite programy, które będziemy pokazywać od poniedziałku do piątku o godz. 22. Jesteśmy przekonani, że wiedza stanowi klucz do wspólnego odkrywania świata, a BBC Knowledge nie przestaje zadziwiać, inspirować i zachwycać swoich widzów – powiedział Benvon Crumpler, vice-president BBC Worldwide Channels.

Spoty kanału BBC Knowledge będą pokazywane na antenie ogólnokrajowych kanałów telewizyjnych. Kampania obejmie następujące tytuły prasowe: "Gazeta Wyborcza", "Tele Tydzień", "Fakt", "Fakt TV", "To i Owo", "Mamo to Ja", "Tele Świat", "Kropka TV", "Tele Program" i "Tele Programy". Reklamy ukażą się także w internecie, na stronach portali Onet.pl, Teleman.pl, Nk.pl oraz w wyszukiwarce Google.

Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Nową oprawę graficzną kanału oraz spoty przygotowała agencja Tilt.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,