Kraj

Grupa Żywiec będzie szukać nowego brand managera Warki

Producent będzie szukał menedżera jednej z kluczowych swoich marek po odejściu Macieja Szarolety.

Maciej Szaroleta, dotychczasowy brand manager marki Warka (Grupa Żywiec), rozstaje się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane. Firma rozpoczęła rekrutację na jego następcę.

Szaroleta pracował w Grupie Żywiec od listopada 2006 r., wcześniej przez ponad rok był w agencji reklamowej Just, która obsługuje markę Warka.

To jedna z kluczowych marek Grupy Żywiec. Zgodnie z podpisaną w ub.r. umową z PZPN marka jest oficjalnym sponsorem narodowej reprezentacji piłkarskiej do 2014 r. Marketing managerem marki jest Joanna Nowakowska (wcześniej była senior brand managerem). Pod marką Warki Grupa Żywiec prowadzi projekt franczyzowy piwiarni sygnowanych jej logo – jedyny tego typu na rynku, i pod koniec ub.r. zapowiedział przyspieszenie jego rozwoju (patrz MMP24 z 17 grudnia ub.r.). Natomiast sama marka Warka w ubiegłym miesiącu przeszła gruntowny refresh wizerunku (nowa oprawa graficzna; patrz MMP24 z 14 stycznia br.). Grupa Żywiec poza klasycznymi butelkami i puszkami produkuje też Warkę w 1,5-litrowych plastikowych butelkach PET (MegaWarka).

Przypomnijmy, że z końcem kwietnia z Grupą Żywiec rozstanie się Maciej Mitoraj, który od marca 2009 r. pełni funkcję dyrektora marketingu, a od września 2009 r. także członka zarządu (patrz MMP24 z 31 stycznia br.).