Kraj

Blogo w świecie BMW

BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z autorem jednego z najpopularniejszych polskich blogów motoryzacyjnych.

BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z autorem blogomotive.pl, jednym z najpopularniejszych polskich blogerów motoryzacyjnych. Podczas interaktywnego projektu „Blogo w świecie BMW” internauci będą decydować o tym, jaki samochód z floty BMW będzie testował Blogo (prywatnie: Rafał) oraz jakim zadaniom specjalnym będzie musiał sprostać.

Projekt będzie trwał 3 miesiące. BMW Group Polska pomoże blogerowi w realizacji projektu. Zapewnia jednocześnie, że  pozostawia mu pełną niezależność w publikowanych treściach i opiniach. Ma to być sposób firmy na otwarcie się na zyskujące coraz większą popularność i cieszące się dużym zaufaniem media społecznościowe.

Blogo rozpocznie swoją przygodę z BMW już 1 marca, kiedy to na blogu pojawi się relacja z jego pierwszej misji. Jej celem będzie Monachium, dokąd bloger pojedzie nowym BMW serii 5. W kolejnych misjach bloger m.in. odegra rolę szofera gwiazd i gości specjalnych Festiwalu Ludwiga van Beethovena, nauczy się grać w golfa i pojedzie z rodziną na rowerowy weekend w miejsce wybrane przez czytelników bloga.

Fani marki BMW i czytelnicy blogomotive.pl będą mogli aktywnie brać udział w projekcie, decydując o tym, jaki samochód Blogo przetestuje, dokąd nim pojedzie i jakie zadania specjalne będzie musiał wykonać. Przez trzy miesiące bloger będzie zamieszczał swoje relacje i wrażenia na stronie WWWoraz na fan page’u BMW Group Polska na Facebooku. Dodatkowo wszelkie informacje o autach BMW testowanych i używanych podczas licznych misji będą prezentowane w aplikacji „Dziennik pojazdu”, dostępnej na stronach auotświat.pl. Na koniec projektu najbardziej aktywni czytelnicy bloga oraz fani BMW z Facebooka otrzymają upominki od BMW Group Polska, które osobiście wręczy im Blogo.