Kraj

Multi Communications troszczy się o ciepło warszawiaków

Trzeci rok współpracy agencji z kampanią informacyjno-edukacyjną "Warszawskie ciepło".

Multi Communications troszczy się o ciepło warszawiaków
Multi Communications rozpoczyna trzeci rok współpracy z kampanią informacyjno-edukacyjną “Warszawskie ciepło”, która jest realizowana od 2008 r. przez Vattenfall Heat Poland SA i Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej SA przy wsparciu Urzędu m.st. Warszawy.

Do zadań agencji należy m.in.: prowadzenie relacji z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, opracowywanie materiałów informacyjno-edukacyjnych oraz koordynacja programu edukacyjnego skierowanego do uczniów warszawskich szkół podstawowych.

– Zespół Multi Communications z wielką satysfakcją przyjął informację o kontynuacji współpracy przy realizacji tej kampanii. “Warszawskie ciepło” to bardzo interesujący projekt, a jego lokalność sprawia, że również my, jako mieszkańcy stolicy, w pełni się z nim utożsamiamy – mówi Beata Borzyszkowska, lider zespołu Healthcare & Education, która koordynuje program.

– Po dwóch latach prowadzenia projektu osiągnęliśmy zamierzone efekty. Dlatego też zdecydowaliśmy się na kontynuowanie kampanii, a Multi Communications powierzyliśmy opracowanie strategii i realizację działań na kolejny jej etap – powiedziała Agata Granowska, główny specjalista ds. marketingu, departament rynku ciepła, Vattenfall Heat Poland SA.

W ramach trzeciego etapu projektu “Warszawskie ciepło” powstaną nowe materiały informacyjne skierowane do warszawiaków. Rozbudowany zostanie serwis internetowy www.warszawskiecieplo.pl, wzmocnione działania w obszarze social mediów.

W minionym roku Multi Communications odpowiadało m.in. za koordynację badań społecznych, prowadzenie aktywności w internecie przy wykorzystaniu social mediów, moderowanie strony internetowej. Kampania została poszerzona także o program edukacyjny na temat produkcji i dystrybucji ciepła skierowany do uczniów szkół podstawowych.

Ponadto zostały zrealizowane działania bezpośrednie do warszawiaków takie jak “Miasteczko Ciepła” na warszawskiej Agrykoli podczas obchodów Dnia Dziecka oraz partnerstwo strategiczne przy konkursie fotograficznym “Warszawa się uśmiecha” organizowanym przez “Gazetę Wyborczą”.

“Warszawskie ciepło” to projekt edukacyjno-informacyjny skierowany do mieszkańców Warszawy. Jego celem jest poszerzenie wiedzy użytkowników ciepła na temat sposobów ogrzewania warszawskich budynków, ze szczególnym uwzględnieniem ciepła sieciowego oraz efektywnego i ekonomicznego wykorzystywania ciepła.