Kraj

Polanglo wchodzi w społeczności

Księgarnie językowe rozpoczynają ekspansję w Facebooku.

Polanglo wchodzi w społeczności
Sieć księgarni edukacyjno-językowych Polanglo rozpoczyna szeroko zakrojoną promocję swojej oferty w portalu społecznościowym Facebook. Na fan page’u firmy ruszyła właśnie wirusowa aplikacja “Wirtualny dzienniczek ucznia” (na ilustracji).

Dzięki aplikacji każdy z użytkowników Facebooka ma możliwość wystawienia uwagi swojemu znajomemu. Stylizowana na dzienniczek szkolny ucznia aplikacja ma zachęcić internautów do tworzenia zabawnych wpisów.

Aplikacja jest pierwszą spośród planowanych na 2011 rok aktywności firmy. Polanglo zamierza przeprowadzić kolejne działania promocyjne oraz prosprzedażowe skierowane do grupy swoich potencjalnych odbiorców w Facebooku. Promocji w portalu społecznościowym towarzyszą również działania ePR (press releases oraz działania na forach internetowych).

Za opracowanie strategii działań promocyjnych oraz dostarczenie technologii związanych z promocją Polanglo w portalu Facebook odpowiada agencja marketingowa i PR SpinHouse.