Zagranica

Nowa Zelandia reklamuje się na Wyspach

Kampania online'owa ma zachęcić Anglików do wakacji w tym kraju.

Tourism New Zealand rozpoczęła internetową kampanię marketingową pod hasłem “It’s about time” zachęcającą Brytyjczyków do odwiedzania Nowej Zelandii. Za kreację odpowiadają agencje Assignment i Razorfish.

Reklamy pojawią się w kwietniu br. na stronach poświęconych turystyce oraz w social mediach.

Najnowsza kampania jest częścią trwających dekadę działań mających uczynić Nową Zelandię atrakcyjnym miejscem dla brytyjskich turystów. Wcześniejsze kampanie miały hasło “100% pure”. Według Gregga Andersona, general managera ds. Western Long Haul Markets w Tourism New Zealand, były dużym sukcesem w kreowaniu kraju jako odpowiedniej destynacji na wakacje.

Brytyjczycy są drugą co do liczebności grupą odwiedzającą Nową Zelandię – plasują się za Australijczykami.

(na podst. www.marketingmagazine.co.uk)