M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Maciej Burlikowski | 21 lutego 2011, 06:00

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Bank Handlowy w Warszawie, operujący pod marką Citi Handlowy (należy do Citi Group), uruchomił multipartnerski program rabatowo-punktowy we współpracy z siedmioma partnerami:

  • H&M (H&M Hennes & Mauritz, właścicielem sieci 76 sklepów odzieżowych H&M),
  • Douglas Polska, właścicielem największej w kraju sieci 86 perfumerii Douglas,
  • biurem podróży TUI Poland,
  • ITI i jego siecią 21 kin Multikino w 15 miastach,
  • Intersport Polska, właścicielem sieci ok. 30 sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym Intersport,
  • Merlin.pl, jednym z najstarszych i największych sklepów internetowych
  • P4, operatorem sieci komórkowej Play.

Klienci, którzy kupią kartę kredytową Citibank MasterCard World (5 zł opłaty w pierwszym roku i 85 zł w kolejnych), płacąc nią za zakupy (i rachunki), zbierają punkty (1 punkt za każde wydane 5 zł), które mogą następnie wymieniać na nagrody z katalogu – vouchery na zakup produktów i usług u partnerów programu lub przeznaczyć je na spłatę części zadłużenia na karcie. Dodatkowo podczas zakupów u partnerów programu posiadacze karty mogą liczyć na rabaty i promocyjne oferty  przygotowane specjalnie dla uczestników programu.

– Z kartą Citibank MasterCard World klienci nagradzani są dwukrotnie. Po raz pierwszy podczas zakupów u partnerów programu, gdzie zyskują rabat lub mogą skorzystać z oferty specjalnej. Po raz drugi – kiedy zgromadzone na karcie punkty mogą wymienić na nagrodę z katalogu – wskazuje Piotr Domaszewski, kierownik produktu w Citi Handlowy.

Organizator programu przygotował kampanię reklamową mającą wspierać wprowadzenie programu. Potrwa ona od końca marca br. i obejmie reklamę outdoorową w największych miastach (tablice 6x3 i 8x4 backlight i frontlight), kampanię w prasie (magazyny, m.in. "Avanti", "Logo", "Elle", "Polityka", "Wprost", "Newsweek", "Wysokie Obcasy", "Twój Styl", "Zwierciadło", "Kultura DGP", "InStyle", "Shape", "Co jest Grane"), reklamy (wyklejki) w 8 centrach handlowych, stoiska sprzedażowe w 17 centrach handlowych w największych miastach w Polsce (Złote Tarasy, Arkadia, Magnolia Park – Wrocław, Stary Browar, Malta i M1 – Poznań, Galeria Bałtycka i Madison – Trójmiasto, Silesia Katowice, Manufaktura Łódź, Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz i Bonarka – Kraków, Sfera Bielsko-Biała, Forum Gliwice, Focus Park – Bydgoszcz) oraz kampanię w internecie.

Kreację ATL przygotowała agencja Publicis, zaś internetową – Infinity Group, media zaplanował dom mediowy MEC, zaś kampanię w centrach handlowych – Ambient Polska.

Tego typu programy rabatowe prowadzi też kilka innych banków – np. Bank Millennium oferuje kartę kredytową Impresja adresowaną do kobiet, która umożliwia zniżki (zwrot 5 proc. wydatków) u 25 partnerów (m.in. w sklepach Zara, Max Mara, Venezia, Deichman, Apart, Sephora, Empik, Smyk, Sony Centre, marketach Carrefour, Piotr i Paweł oraz zniżki na wycieczki w TUI Poland i na roczną prenumeratę "Twojego Stylu").

Raiffeisen Bank Polska w ramach programu "Class & Club" oferuje zniżki od 3 do 10 proc. (a nawet 12 proc.) u kilkunastu partnerów (m.in. w delikatesach Alma, sklepach Almi Decor, kinach Cinema City, kawiarniach Coffeheaven, sklepach z markami Royal Collection,Vistula, Wólczanka, W.Kruk, Dr Irena Eris, Quicksilver/Rossignol czy Deni Cler).

Z kolei Lukas Bank prowadzi program lojalnościowy Furora. Płacąc tą kartą, można liczyć na zwrot części wydatków za zakupy m.in. w sklepach sieci: Żabka, Euro RTV AGD, Mix Electronics, Electro World, Fotojoker, Intermoda, w sklepach meblowych Black Red White czy lokalach Pizza Dominium.

Takie karty z multipartnerskimi programami lojalnościowymi (rabatowymi) są konkurencją dla typowych programów multipartnerskich takich jak Payback czy Premium Club. Według danych z września ub.r. Payback, program, którego operatorem jest Loyalty Partner Polska (uczestniczą w nim m.in.: Telekomunikacja Polska i Orange, stacje paliw BP Polska, markety Real, Orbis, apteki sieci Apteka1 oraz Allegro.pl), w ciągu roku wydał 6,5 mln kart (ich wydawcą jest Bank Zachodni WBK). Skromniejszą liczbą partnerów może się pochwalić z kolei Premium Club – program prowadzony przez sieć stacji paliw Statoil Poland i firmę ubezpieczeniową Link4 we współpracy z Deutsche Bankiem.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,