Kraj

Eurobank daje gotówkę na remont

Znany głównie z pożyczek gotówkowych bank rusza z kampanią reklamową kredytów hipotecznych - pierwszej realizacji Brasil.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9jyHyUxoEvs%3Fversion%3D3%22%7D
Agencja reklamowa Brasil, która w grudniu ub.r. wygrała przetarg na obsługę Eurobanku (przejmując ten budżet od DDB – patrz MMP24 z 27.12 ub.r.), przygotowała dla swojego nowego klienta pierwszą kampanię reklamową. Bank, który do tej pory znany był przede wszystkim z pożyczek gotówkowych, promuje w niej ofertę kredytów hipotecznych (bank udziela kredytów wyłącznie w złotówkach).

Do swojej oferty bank zachęca nietypowo – klientom obiecuje bowiem, że otrzymają dodatkowe pieniądze na remont mieszkania i prace wykończeniowe, a co więcej, zwrot kosztów przeprowadzki (do 600 zł).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Do swojej oferty bank przekonuje także niską marżą – od 1 proc. (marżę klient może obniżyć, zakładając w banku konto, lokatę terminową 10 tys. zł na min. rok, wykupując kartę kredytową, ubezpieczenie na życie lub jednostki funduszy inwestycyjnych za min. 10 tys. zł) oraz brakiem prowizji za udzielenie kredytu.