Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, oferujące głównie ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct, czyli przez telefon i internet, wystartowało z nową akcją skierowaną do właścicieli samochodów.
Klienci, którzy do 20 marca wykupią w Link4 pakietowe ubezpieczenie OC+AC, będą mieli szansę wygrać w losowaniu karty paliwowe na 600 lub 6 tys. zł uprawniające do tankowania na stacjach Orlen i Bliska (PKN Orlen). Odbędą się cztery losowania – w każdym z nich Link4 przyzna po pięć kart o wartości 6 tys. zł oraz 25 kart o wartości 600 zł. Łącznie ubezpieczyciel rozda 120 kart o wartości blisko 200 tys. zł.
– Wysokie ceny paliwa uderzają w kieszenie naszych klientów. Nowa promocja Link4, polegająca na możliwości zdobycia kart paliwowych, daje więc szansę na obniżenie codziennych wydatków związanych z eksploatacją samochodu. To pierwsza tego typu akcja na rynku ubezpieczeń direct – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu i członek zarządu Link4 TU SA.
Organizatorem promocji, na zlecenie ubezpieczyciela, jest Linea Recta Polska. Promocję wspiera kampania reklamowa – jej kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy, spot został wyprodukowany przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Spoty pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i wybranych kanałach tematycznych. Kampania wspierana jest przez akcje bannerowe na stronach popularnych portali internetowych (między innymi: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, O2.pl) oraz kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Emisja spotów i bannerów planowana jest przez najbliższe cztery tygodnie.