Kraj

Telemarketer Roku po raz trzeci

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach. Jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku.

Startujący telemarketerzy, podobnie jak w ubiegłym roku, będą rywalizowali w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound (rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą), sprzedaż outbound (rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą), obsługa klienta (rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji), help desk (rozmowy linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu) i windykacja (rozmowy wychodzące zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności).

Nad przebiegiem konkursu będzie sprawowała opiekę rada programowa, której przewodniczącym jest Jacek Barankiewicz, szef grupy Call Center przy SMB, prezes DataContact.

Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi podczas tegorocznej gali rozdania nagród Konkursu Golden Arrow, największego wydarzenia w branży marketingu bezpośredniego, która odbędzie się w drugiej połowie czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Organizator konkursu, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, istnieje od 1995 roku i zrzesza blisko 100 firm działających w sektorze szeroko rozumianego marketingu zintegrowanego. Jest członkiem FEDMA (Federation of European Direct and Interactive Marketing), Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM jest członkiem PKPP Lewiatan) oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Laureaci konkursu z poprzedniego roku to Monika Rzeszowska z UPC Polska (sprzedaż inbound), Kinga Świstak z Bancom (sprzedaż outbound), Karolina Popławska z Banku BPH (help desk) i Marta Wrońska z Banku BPH (windykacja). W 2009 r. zwycięzcą w kategorii obsługa klienta był Michał Stankiewicz z Bancom, a w kategorii sprzedaż Eliza Łobaczewska z GE Money Bank.