Zagranica

Budżet dziecięcej marki Ferrero w agencji Leagas Delaney

Włoski producent słodyczy Ferrero przekazał budżet reklamowy swojej dziecięcej marki Kinder Niespodzianka agencji Leagas Delaney. Budżet dotyczy europejskiego relaunchu tej...

Włoski producent słodyczy Ferrero przekazał budżet reklamowy swojej dziecięcej marki Kinder Niespodzianka agencji Leagas Delaney. Budżet dotyczy europejskiego relaunchu tej popularnej marki. Dotychczas Kinder Niespodzianka obsługiwana była przez wiele lokalnych agencji reklamowych oraz przez dział reklamy Ferrero. Leagas Delaney przygotuje kampanię reklamową, która pojawi się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii w lutym br. Dwa tygodnie temu WCRS Worldwide, która obsługuje budżet Kinder Bueno, zdobyła w Wielkiej Brytanii budżet pastylek Tic Tac.