Widzew Łódź, chcąc wyeliminować podróbki, wprowadził program licencyjny na produkcję i sprzedaż gadżetów z herbem Widzewa. Oprócz prawa do posługiwania się nazwą i herbem klubu Widzew oferuje także wsparcie przy promowaniu oferty za pomocą działań marketingowych prowadzonych przez klub.
Jako pierwsza do programu przystąpiła Fabryka Marzeń, która zajęła się produkcją spersonalizowanych pamiątek dla sympatyków klubu takich jak kalendarz, fotoalbum czy magnes z oficjalnym logo. Następnie współpracę rozpoczęli też sami kibice zrzeszeni w stowarzyszeniu Fanatycy Widzewa, którzy zajęli się produkcją, logistyką i sprzedażą flag na 100-lecie powstania klubu. Oprócz tego firma IZIS przygotowała trzy unikatowe wzory szalików dla kibiców, które zaprojektował jeden z fanów klubu. Wśród pozostałych firm znalazły się także Point Asortyment (T-shirty, bluzy i czapki) oraz Spin.