M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

G+J tworzy kulinarną platformę reklamową

Joanna Dziwisińska | 25 lutego 2011, 06:00

Tytuły i serwisy o gotowaniu tworzą nową ofertę wydawnictwa dla reklamodawców.

Wydawnictwo G+J Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej platformę kulinarną. W jej skład wchodzą m.in.: magazyn "Moje Gotowanie”, miesięczniki "Dania za Grosik”, "Ciasta za Grosik”, tematyczne wydania poświęcone różnym grupom potraw oraz kulinarne wydania specjalne miesięcznika "Naj Magazyn", a także serwis Mojegotowanie.pl.

Jak mówi Ewa Gwiazda, dyrektor wydawniczy "Gali", "Naj Magazynu", "Mojego Gotowania", w G+J poszczególne magazyny i serwisy dotychczas sprzedawane były samodzielnie, a teraz powstała idea ich połączenia i stworzenia platformy. – Zostaną wprowadzone cenniki pakietowe. W planach są projekty multimedialne – dodaje. Na razie nieznane są szczegóły na ten temat.

Czytaj więcej na temat: , , , ,