Kraj

Digital One mierzy "cytrynowość"

Agencja Digital One przygotowała działania reklamowe w internecie dla marki Pepsi Twist na zlecenie Pepsi-Cola General Bottlers Poland.

Kampania w internecie będzie wspierać działania prowadzone obecnie przez markę Pepsi Twist w innych mediach w ramach kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem: “Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist”.

Działania w internecie skoncentrowane są na profilu Pepsi na Facebooku, na którym marka zgromadziła lojalną grupę ponad 95 tys. fanów. Na profilu zaplanowano szereg działań angażujących użytkowników.

Digital One stworzyła m.in. kilka aplikacji ściśle powiązanych z głównymi wątkami wizerunkowej kampanii Pepsi Twist. Pierwsza z aplikacji, dostępna obecnie w profilu Pepsi Twist, opiera się na pomyśle pomiaru “cytrynowości” profilu. Aplikacja analizuje zawartość koloru żółtego w zdjęciu profilowym użytkownika, a także jego wpisy na tablicy oraz informacje, które podaje na swój temat w profilu. Na podstawie tych analiz określany jest “poziom cytrynowości użytkownika”. Użytkownik ma szansę poprawić swój wynik, jeśli zastosuje się do wskazówek zamieszczonych w aplikacji.

Digital One współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland strategicznie od 2001 r. Agencja obsługuje wiele marek z portfolio klienta, m.in. Adrenaline Powered by Mountain Dew, Górska Natura Active & Beauty, Lipton Ice Tea i Pepsi, której zapewnia kompleksowe wsparcie w internecie.