Kraj

Gripex stawia robota na nogi [WIDEO]

Marketer wspiera wariant V-Caps w TV, internecie i na materiałach POS.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP7GTE4N9s0U%22%7D
USP Zdrowie, właściciel marki Gripex, w grudniu 2010 r. wprowadził na rynek nowy produkt Gripex V-Caps. Obecnie marketer rozpoczyna kampanię tego wariantu.

Aby zobrazować działanie Gripex V-Caps przedstawiciele marki zdecydowali, że bohaterem spotu reklamowego zostanie robot. Wykorzystano tym samym analogię między baterią, której robot potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania, a kapsułką, która podobnie dodaje energii w chorobie.

Kampania obejmuje telewizję, internet i materiały POS. Kreacją zajęła się agencja S4. Media zaplanował i kupił Starcom.