Zagranica

Romain Hatchuel zrezygnował ze stanowiska CEO Festiwalu Cannes

Romain Hatchuel, CEO Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, zrezygnował z pełnienia tego stanowiska. Obowiązki Hatchuela przejmie Franz Prenner, dyrektor zarządzający...

Romain Hatchuel, CEO Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, zrezygnował z pełnienia tego stanowiska. Obowiązki Hatchuela przejmie Franz Prenner, dyrektor zarządzający austriackiej publicznej telewizji ORF. Rezygnacja Hatchuela, jak twierdzą jego najbliżsi współpracownicy, związana jest ze stresem i napięciem wynikającym z prowadzenia “rodzinnego biznesu”. Ojciec Romaina Roger Hatchuel jest bowiem prezesem festiwalu. Hatchuel pełnił obowiązki CEO od pięciu lat. W trakcie trwania jego kadencji canneński festiwal wzbogacił się o dwie nowe kategorie – Cyber Lions i Media Lions.