Kraj

Żywiec stawia na ludzi z zasadami [WIDEO]

Marketer ruszył z nową kampanią telewizyjną. W spocie występują autorzy programów historycznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F631eF3AOytY%22%7D
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Żywiec. W ramach rozpoczętych działań w największych kanałach telewizyjnych emitowany jest spot przedstawiający filozofię warzenia piwa marki Żywiec.

W spocie reklamowym występują Maciej Łubieński i Michał Wójcik, autorzy programów historycznych. Marketer w filmie chce komunikować, że browar Żywiec to ludzie z zasadami. Ludzie, którzy mimo upływu czasu pozostają wierni raz przyjętym regułom warzenia piwa.

Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i w kanałach tematycznych. Kreację reklam przygotowała agencja Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Działania PR prowadzi MSL Warsaw.