Kraj

Ruszyły wiosenne promocje Discovery i TLC

Flagowe kanały Discovery Networks ruszyły z promocją swoich wiosennych ramówek.

Discovery Networks rozpoczął promocję dwóch kanałów Discovery Channel oraz TLC. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni i mają na celu promocję wiosennej ramówki obu stacji.
“Mała piękność”, “W szponach nałogu” czy “Wyrwane ulicy” to kilka polecanych wiosennych propozycji TLC. Kampania pod hasłem “Życie intryguje” będzie realizowana w prasie kobiecej (“Tina”, “Życie na Gorąco”, “Show”), magazynach telewizyjnych oraz portalach internetowych.

– Koncepcja promocji ramówki Discovery Channel została oparta na telewizyjnych screenshotach.
W ten sposób chcemy podkreślić podstawową misję kanału, jaką jest przenoszenie widzów do epicentrum epokowych zdarzeń – mówi Bartłomiej Główczyński, marketing director CE, Discovery Networks CEEMEA.

Kampania reklamowa “Discovery Channel. Życie przed Tobą” obejmie m.in. informacyjne portale oraz ich serwisy sportowe i motoryzacyjne. Promocja programu “Supermocni” będzie dodatkowo wzmocniona kampanią radiową.

Koncepcje kreatywne obu kampanii zostały opracowane przy wsparciu agencji Brainshop U-boot, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska. Wartość budżetu nie została podana.