Kraj

Redesign wedlowskiego Pawełka

Marketer chce podkreślić nowoczesny charakter marki słodyczy.

Redesign wedlowskiego Pawełka
W marcu br. na półkach sklepowych pojawi się Pawełek w nowym designie opakowania. Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja Huddleston. Projekt ma pomóc w konkurowaniu z innymi produktami impulsowymi.

Redesign Pawełka to m.in. lifting logotypu marki, który poprzez zwiększenie liter kontrastujących z tłem, stał się bardziej czytelny i widoczny nawet z dużej odległości. Jak twierdzi marketer, siła rynkowa marki została zwiększona poprzez czytelny, wręcz minimalistyczny layout graficzny oraz monochromatyczny “color cod”, dzięki któremu tworzy się jednolity blok kolorystyczny na półce sklepowej. Zastosowanie elementów złoconych, metalizowanych przesuwa brand Pawełek do wyższej strefy cenowej, ale jedynie percepcyjnie. Cena batonika nie ulegnie zmianie i wciąż będzie oscylować w granicach 1,50 zł.

Z opakowania zniknęły też kolorowe, dziecinne obrazki, zostały zastąpione nowoczesną grafiką oraz zdjęciem batonika przedstawiającym płynność i aksamitność wylewającego się nadzienia.

Redesign opakowań to kolejne z działań składających się na nowe pozycjonowanie marki Pawełek. Głównym zadaniem jest odświeżenie jej wizerunku i zwiększenie atrakcyjności w oczach młodych ludzi. Pawełek ma stać się współczesną, dojrzałą marką z poczuciem humoru, przeznaczoną dla ludzi, którzy potrafią na luzie podchodzić do życia.

Marketer nie ujawnia na razie planów dotyczących kampanii promującej nowy wygląd opakowania.