Marek Gawdzik rozpoczął działalność w ramach własnego atelier marketingu kreatywnego. Dotychczas pracował w Wirtualnej Polsce na stanowisku kierownika zespołu komunikacji.
Pomysły na działalność swojego atelier Gawdzik ma dwa: kompleksowa obsługa nowych marek oraz wsparcie marketerów i agencji pracujących dla istniejących już brandów, chcących poszukać niestandardowych form wykorzystania istniejących konceptów kreatywnych.
Marek Gawdzik związany jest z marketingiem od 9 lat. Absolwent Zarządzania i Ekonomii na Politechnice Gdańskiej, Studium Wywierania Wpływu na Nabywcę oraz Szkoły Strategii Marki przy SAR.
W 2010 roku jego strategia i koncepcja “fryderyk.ch” zdobyła pierwszą nagrodę w organizowanym przez Biuro Chopin 2010 konkursie na projekt kampanii ambientowej, mającej na celu zmianę postrzegania postaci Fryderyka Chopina w oczach młodzieży.