11 marca br. serwis Audioteka.pl wspólnie z magazynem “Forbes” (Ringier Axel Springer) udostępni wersję tytułu do słuchania. Według Audioteki będzie to pierwszy w Polsce miesięcznik w formie audio.
W serwisie AudioForbes będzie można odsłuchać wszystkich tekstów znajdujących się w papierowym wydaniu miesięcznika. Pliki dźwiękowe będzie można pobrać przez internet lub za pomocą aplikacji mobilnej na telefony Nokia, Samsung z systemem Android oraz iPhone.
AudioForbes w pojedynczym wydaniu będzie kosztował 9 zł (w wersji papierowej – 9,9 zł), a w formie półrocznej prenumeraty – 52 zł. Wszystkie ukazujące się od marca br. wydania “Forbesa” w wersji audio będą archiwizowane w serwisie Audioteka.pl, a użytkownicy będą mieli stały dostęp do raz wykupionego wydania.
Obecnie – oprócz wydania papierowego – “Forbes” jest dostępny w wersji na telefony komórkowe (M.forbes.pl) oraz w internecie (Forbes.pl).
Jak powiedział Tomasz Sofuł, dyrektor marketingu “Newsweek Polska” i “Forbesa”, oprócz reklam w miesięczniku “Forbes” na razie nie są planowane inne działania promocyjne wersji audio. Niewykluczona jest jednak kampania w tytułach własnych od kwietnia.