Przetargi

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

Grupa Lotos przeprowadziła przetarg na realizację kampanii wizerunkowej, którego zwycięzcą została DraftFCB + Ad Fabrika. „Sprawiamy, że wielkie idee stają się rzeczywistością” – to tytuł 30-sekundowego filmu reklamowego, który pokazuje, jak strategiczne wizje jednej z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej zyskują realny kształt, wpływając pozytywnie na życie milionów ludzi.

– Tegoroczna promocja marki korporacyjnej zakłada wsparcie dla nowej strategii biznesowej, koncentrując się głównie na wyzwaniach w segmencie poszukiwawczo-wydobywczym – mówi Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką w Grupie Lotos.

Kreacja reklamy prasowej ukazuje m.in. wizję nowoczesnej platformy w rejonie Morza Północnego.

Spoty łączące technikę 3D i realne obrazy będzie można zobaczyć w głównych ogólnopolskich stacjach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, w stacjach informacyjnych i biznesowych: TVN24, TVP Info, Polsat News, CNBC Biznes, TV Biznes, a także w najbardziej cenionych stacjach tematycznych, m.in.: Canal+, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science, National Geographic, BBC Knowledge, Canal+ Sport, Polsat Sport, TVN Turbo, History.

Kampania telewizyjna zostanie wzmocniona reklamą w prasie i internecie. Emisje materiałów reklamowych zostały zaplanowane w tytułach: „Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Forbes”, „Forum”, „Manager”, „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Giełdy Parkiet”, „Puls Biznesu”, „Manager”, „Harvard Business Review”, „Akcjonariusz”.

Billboardy internetowe będzie można zobaczyć na stronach Onet.pl i Wp.pl, a także w serwisach biznesowych.

Kampania wystartowała 7 marca, potrwa 4 tygodnie.