Niezależna streetwearowa marka odzieżowa Mass Denim zaprezentowała właśnie twarz marki na sezon Wiosna/Lato 2011 oraz Jesień/Zima 2011 – jest nią amerykański raper The Game.
Działania promocyjne będą prowadzone na kilku płaszczyznach: przygotowano krótki spot, szeroką kampanię online oraz reklamę outdoorową.
– Fakt, że udało nam się nawiązać współpracę z gwiazdą takiego formatu, potwierdza prawdziwość stwierdzenia “Impossible is nothing”. Nasz pomysł w pierwszej chwili wydawał się niemożliwy do zrealizowania, tylko niezbędne składniki takie jak ciężka praca i dobry zespół ludzi pozwoliły nam osiągnąć nasz cel – mówi Paweł Grabowski, rzecznik prasowy firmy.
Sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles, zdjęcia wykonał współpracujący od wielu lat z marką Mass Denim fotograf Paweł Fabjański.
Marka Mass Denim ma już w swojej historii współpracę z artystami zza oceanu. W reklamach brandu występowali: Guru, DJ Premier czy Afu-Ra. W zeszłym roku twarzą marki był popularny polski artysta hiphopowy – O.S.T.R.
Kolekcje Mass Denim pojawiły się w sklepach pod koniec lat dziewięćdziesiątych, od kilku lat wchodzą na rynki europejskie.
The Game ma na koncie sprzedaż ponad dziesięciu milionów płyt, nominacje do nagród Grammy, współpracę m.in. z takimi wykonawcami jak Kanye West, Mary J. Blige czy Snoop Dogg. Jego utwory dochodziły do pierwszych miejsc list przebojów magazynu “Billboard”.