Kraj

Amerykańska gwiazda twarzą polskiej marki odzieżowej

Raper The Game będzie promował kolekcję Mass Denim.

Amerykańska gwiazda twarzą polskiej marki odzieżowej
Niezależna streetwearowa marka odzieżowa Mass Denim zaprezentowała właśnie twarz marki na sezon Wiosna/Lato 2011 oraz Jesień/Zima 2011 – jest nią amerykański raper The Game.

Działania promocyjne będą prowadzone na kilku płaszczyznach: przygotowano krótki spot, szeroką kampanię online oraz reklamę outdoorową.

– Fakt, że udało nam się nawiązać współpracę z gwiazdą takiego formatu, potwierdza prawdziwość stwierdzenia “Impossible is nothing”. Nasz pomysł w pierwszej chwili wydawał się niemożliwy do zrealizowania, tylko niezbędne składniki takie jak ciężka praca i dobry zespół ludzi pozwoliły nam osiągnąć nasz cel – mówi Paweł Grabowski, rzecznik prasowy firmy.

Sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles, zdjęcia wykonał współpracujący od wielu lat z marką Mass Denim fotograf Paweł Fabjański.

Marka Mass Denim ma już w swojej historii współpracę z artystami zza oceanu. W reklamach brandu występowali: Guru, DJ Premier czy Afu-Ra. W zeszłym roku twarzą marki był popularny polski artysta hiphopowy – O.S.T.R.

Kolekcje Mass Denim pojawiły się w sklepach pod koniec lat dziewięćdziesiątych, od kilku lat  wchodzą na rynki europejskie.

The Game ma na koncie sprzedaż ponad dziesięciu milionów płyt, nominacje do nagród Grammy, współpracę m.in. z takimi wykonawcami jak Kanye West, Mary J. Blige czy Snoop Dogg. Jego utwory dochodziły do pierwszych miejsc list przebojów magazynu “Billboard”.