Kraj

Linda występuje w kampanii reklamowej nowej zabawy w Radiu Zet

Rozpoczęła się trzymiesięczna kampania reklamowa wspierająca nową zabawę "Bogusław Linda prezentuje", która 4 lutego br. zadebiutuje na antenie Radia Zet....

Rozpoczęła się trzymiesięczna kampania reklamowa wspierająca nową zabawę “Bogusław Linda prezentuje”, która 4 lutego br. zadebiutuje na antenie Radia Zet. Zabawę poprowadzi Bogusław Linda, który wystąpił również w kampanii reklamowej, wcielając się w bohaterów znanych filmów. Budżet kampanii reklamowej nie został ujawniony. Od strony strategii i kreacji przygotowała ją agencja Bimer Mazurczak. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Eurozet (należący do grupy Eurozet) oraz dział mediów Biura Promocji Radia Zet. Kampania telewizyjna pojawi się w TVP1 i 2, TVN oraz TV4. Złożą się na nią cztery 15-sekundowe spoty. Kampania billboardowa w 10 największych miastach Polski (2200 tablic) odbędzie się w lutym i kwietniu br. Reklama prasowa obejmie w lutym, marcu i kwietniu br. kilkanaście tytułów prasowych. Linda od 4 lutego do 10 maja br. codziennie na antenie radia, w paśmie przedpołudniowym, będzie opowiadał o najsłynniejszych filmach w historii światowego i polskiego kina. Codziennie każda osoba, która odgadnie tytuł filmu prezentowanego przez aktora, będzie mogła wygrać 1000 dol. i zakwalifikować się do finału zabawy. Główną nagrodę stanowią 100-metrowe mieszkanie, luksusowy samochód i równowartość rocznej pensji. “Celem zabawy jest umocnienie wiodącej pozycji Radia Zet w swojej grupie docelowej” – powiedział Robert Kozyra, prezes Radia Zet. Sponsorem zabawy jest Unilever, m.in. producent herbat Lipton. Udział Radia Zet w czasie słuchania w grupie 15+ w okresie październik – grudzień br. wyniósł 19,1 proc. (RMF FM – 21 proc., Program I PR – 18,6 proc., Program III PR – 5,1 proc., źródło: Radio Track SMG/KRC Poland Media). W ubiegłym roku Radio Zet zarobiło na reklamie 158 mln zł (RMF FM 206,2 mln zł, źródło: Expert Monitor). (PR)