Kraj

Szwejkowski dba o wszystkie ptaszki

Agencja reklamuje z pomocą ambientu naturalny preparat wspomagający sprawność seksualną mężczyzn - Falumax.

Szwejkowski dba o wszystkie ptaszki
Rozpoczęły się działania ambientowe reklamujące Falumax – naturalny preparat wspomagający sprawność seksualną mężczyzn. Ambient pod hasłem „Dbamy o wszystkie ptaszki” przygotowała agencja reklamowa Szwejkowski. Za nośnik reklamy posłużyły karmniki, które zostały rozwieszone m.in. na drzewach w parkach miejskich.

To nie pierwsze działania ambientowe przygotowane w ostatnim czasie przez agencję Szwejkowski. 7 lutego agencja przeprowadziła ambient dla warszawskiego klubu Radio Roxy z Miasta pod hasłem „Pierwsza lepsza muza u nas się nie puszcza!”. Powstały ulotki przypominające te z agencji towarzyskich. Umieszczano je za wycieraczkami samochodów. Dodatkowym wsparciem akcji promującej klub były plakaty oraz wlepki.

28 stycznia agencja przeprowadziła ambient dla producenta systemów grzewczych – Vaillant. Pod tabliczkami z nazwami „ciepłych” ulic – m.in. Afrykańskiej, Kubańskiej, Ciepłej, Wakacyjnej – umieszczone zostały tabliczki z logo Vaillant i hasłem „Kojarzy się z ciepłem”.

Agencja Szwejkowski jest także odpowiedzialna za akcję „Wszyscy jesteśmy mordercami” przygotowaną dla Fundacji Viva! ratującej konie. Na potrzeby kampanii zaprojektowane zostały czarne opaski wzorowane na paskach zakrywających oczy przestępców pokazywanych w mediach. Opaski zostały zainsertowane w prasie, a także zamieszczone w formie PDF-a na Facebooku na profilu Krwawe Święta. Ich dystrybucją zajęli się także wolontariusze Fundacji Viva!.

Opaski posłużyły jako zaproszenie na manifestację, która odbyła się w Warszawie. Podczas happeningu manifestanci trzymali je przy oczach. Jednocześnie zostało zrobione zdjęcie, które posłużyło do stworzenia kampanii prasowej, materiałów BTL i bannerów w internecie.

Pomysłodawcami i autorami kreacji tych ambientów jest zatrudniony w październiku 2010 team kreatywny, który tworzą: Maciej Ufnalewski – dyrektor kreatywny, i Piotr Wronek – senior copywriter.

Nie udało nam się dowiedzieć, do kiedy będzie trwała akcja „Dbamy o wszystkie ptaszki”.