Zagranica

Półrocznik dla mężczyzn

Magazyn modowy "ShortList Mode" debiutuje w Wielkiej Brytanii.

Wydawcą „ShortList Mode”, półrocznika poświęconego modzie dla mężczyzn, jest ShortList and Stylist, zajmujące się wydawaniem magazynów bezpłatnych. Magazyn zadebiutował wczoraj w 5 brytyjskich miastach: Londynie, Leeds, Birmingham, Glasgow i Manchesterze, w nakładzie 250 tys. egz. Większość zostanie rozdana dzisiaj na ulicy w czasie porannego ruchu.

 

W pierwszym numerze pojawiają się tacy reklamodawcy jak Hugo Boss, Calvin Klein, Diesel, Ugg i Clinique, a detalista Selfridges zakupił 4-stronicowy advertorial. Magazyn liczy 76 stron, z czego 34 to reklamy. Na okładce (poniżej) jest zdjęcie supermodela Davida Gandy, znanego m.in. z reklam zapachu Light Blue (Dolce & Gabbana).

(BrandRepublic.com)