Przetargi

Głośniej o transformacji centrum Katowic

Miasto szuka agencji do promocji przebudowy swojego centrum. Cena głównym kryterium wyboru.

Katowice szukają agencji do prowadzenia działań promocyjnych oraz public relations procesu transformacji centrum miasta w 2011 roku. Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie również za obsługę medialną oraz starania w kierunku pozyskania przychylności mieszkańców dla projektu przekształcenia centrum.

Wśród wymagań stawianych zgłaszającym się do przetargu jest m.in. posiadanie wiedzy i doświadczenia, czyli przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi promocji miasta lub regionu o wartości zamówienia powyżej 200 tys. zł. Wykonawca powinien też dysponować zespołem roboczym stworzonym na potrzeby realizacji zamówienia, w którym powinni znaleźć się koordynator projektu (mający doświadczenie w pracach przy minimum jednym projekcie PR i promocyjnym dużego ośrodka miejskiego lub regionu) oraz eksperci (mający doświadczenie z dziedzin marketingu i PR, prawa, architektury, rynku nieruchomości oraz socjologii).

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przygotowania planu promocji i  harmonogramu rzeczowo-finansowego prac oraz realizacji zadań z niego wynikających. W trakcie wykonywania zamówienia wybrana agencja będzie przygotowywać miesięczne plany działania do zaakceptowania przez katowicki magistrat.

Oferty można składać do 17 marca. Zgłoszenia będą oceniane według następujących kryteriów: cena (70 proc. punktacji), zawartość proponowanej bazy mediów (15 proc.) oraz kompleksowość sprawozdań medialnych (15 proc.).