Kraj

Herbuś promuje buty formujące ciało

Tancerka została ambasadorką kolekcji EasyTone marki Reebok.

Herbuś promuje buty formujące ciało
Adidas Poland rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową “Reeformatorki” kolekcji Reebok EasyTone. Jest to obuwie pomagające formować ciało. Nowością jest wprowadzenie odzieży do ćwiczeń fitness.

W działaniach public relations zostanie wykorzystana tancerka i aktorka Edyta Herbuś, która została ambasadorką tej linii. W mediach tradycyjnych zostanie wykorzystana międzynarodowa kreacja przygotowana przez agencję DDB Berlin.

W Polsce kampania EasyTone obejmie działania w TV, sklepach, prasie kobiecej oraz internecie. W sieci sklepów Intersport przez cały marzec będzie prowadzona akcja prosprzedażowa, w której specjalne konsultantki będą doradzały przy wyborze odpowiedniego obuwia lub stroju.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat oraz Hypermedia. Działania PR i e-PR są koordynowane przez ARBOvision Warszawa. Wartość budżetu kampanii nie została podana.