Agencja interaktywna Red8 Digital wydzieliła w ramach swoich struktur niezależną komórkę o nazwie Red8 Social Media. Jej szefem został Jan Namedyński, związany z agencją Red8 Digital (do niedawna Genero) od 2007 r., wcześniej współpracujący m.in. z Concept! Polska i Ogilvy Interactive Polska.
Zespół Red8 Social Media liczy na starcie 6 osób, obecnie prowadzona jest rekrutacja mająca na celu szybkie jego rozbudowanie. Nowa struktura będzie równolegle obsługiwać w zakresie e-marketingu obecnych i przyszłych klientów grupy Red8 (projekty łączące komunikację w wielu mediach, na czele z telewizją) oraz pozyskiwać niezależnie klientów do projektów typowo społecznościowych. Planowane są także inwestycje we własne narzędzia do eksploracji trendów i zachowań w mediach społecznościowych.
Red8 stała się większościowym udziałowcem Genero, nabywając 65 proc. udziałów w tej spółce interaktywnej w sierpniu ub.r. (pisaliśmy o tym w MMP24 z 24 sierpnia ub.r.). W lutym br. markę Genero zastąpiono brandem Red8 Digital. Wtedy też zakończył się proces formalnoprawny związany ze zmianami właścicielskimi wynikającymi z fuzji oraz rejestracją nowej nazwy (pisaliśmy o tym w MMP24 z 7 lutego br.).