Kraj

W poszukiwaniu Pana PayPassa

Mastercard promuje zakupy kartą zbliżeniową.

W poszukiwaniu Pana PayPassa
Od kilku tygodni trwa kampania reklamowa płatności zbliżeniowych w technologii MasterCard PayPass pod hasłem “Być na czas i na czasie – bezcenne”. Ma ona na celu uświadomienie konsumentom korzyści płynących z używania tego typu kart, podkreśla wygodę i szybkość.

Za kreację ATL/BTL kampanii odpowiada McCann Erickson, za działania promocyjne w internecie MRM Worldwide, a za zakup mediów – Universal McCann.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet, outdoor, citylighty i warszawskie metro, a także działania niestandardowe, m.in. promocję Pan PayPass. W jej ramach użytkownicy kart z logo PayPass mogą wziąć udziału w interaktywnej zabawie, dzięki której może się okazać, że nie muszą płacić za swoje zakupy. Wystarczy, że na swojej drodze spotkają postać, która ureguluje należność w sklepowej kasie.

Pan PayPass to postać, która w dniach 7-31 marca br. będzie się pojawiać w wybranych sklepach na terenie centrów handlowych w całej Polsce. Szansę na wygranie darmowych zakupów ma osoba, która pojawi się we właściwym miejscu, o właściwej porze, przy właściwej kasie i krzyknie, by to właśnie Pan PayPass zapłacił za znajdujące się w koszyku towary. Wartość przedmiotów nie może przekroczyć 500 zł. Sklepy biorące udział w promocji to: księgarnia Empik, perfumeria Douglas, Smyk, Kakadu, Venezia czy kino Cinema City.

W trakcie trwania promocji wszelkie informacje ułatwiające zlokalizowanie Pana PayPassa będą dostępne na Paypass.pl oraz dzięki aplikacjom mobilnym na iPhone’a i telefony z systemem Android. Akcja będzie komunikowana w serwisach społecznościowych: Facebook, Nasza Klasa, Gadu-Gadu.pl.