Kraj

Weltbild rusza z kampanią

Dawny Klub dla Ciebie będzie promować nową ofertę i sprzedaż wysyłkową.

Weltbild (dawny Klub dla Ciebie) rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową. Ma ona na celu promocję najnowszej oferty produktowej oraz sprzedaży wysyłkowej – zakupów bez wychodzenia z domu. Dodatkowo kampania poinformuje obecnych i potencjalnych klientów o zmianie nazwy marki handlowej z Klub dla Ciebie na Weltbild.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Działania obejmą prasę, internet i direct marketing. Na potrzeby kampanii przygotowano minikatalog, który będzie dystrybuowany w prasie (w dziennikach, tygodnikach, dwutygodnikach i miesięcznikach: “Fakt”, “Tele Tydzień”, “Pani Domu”, “Przyślij Przepis”, “Przepisy Czytelników”, “Angora”) i poprzez kanał marketingu bezpośredniego trafi do domów wyselekcjonowanych odbiorców w całej Polsce (Poczta Polska). Działania w internecie obejmą najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl, Interia.pl, Nk.pl.

Łączny nakład głównego katalogu oraz minikatalogu przekroczy 5 mln egzemplarzy.

Kampania zaplanowana jest do 10 kwietnia br. Jej kreację przygotował dział marketingu i promocji firmy Weltbild, który wraz z domem mediowym MEC Global odpowiada także za planowanie i zakup mediów.