Kraj

Michael Moritz reklamuje Citi Handlowy

Bank po raz pierwszy zdecydował się na wykorzystanie wizerunku znanej postaci w reklamie.

Michael Moritz, dziennikarz radiowy, znany m.in. z anteny Radia PiN, występuje w rozpoczynającej się właśnie telewizyjno-internetowej kampanii reklamowej kredytów hipotecznych Banku Handlowego w Warszawie (Citi Handlowy).

Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Siedem, Discovery, kanały tematyczne Polsat) oraz internet. Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

Paweł Zegarłowicz, rzecznik prasowy Citi Handlowy, mówi: – Michael Moritz to człowiek z pasją. Robi w życiu to, co lubi. Pasjonuje się muzyką i prowadzi muzyczne audycje radiowe. Jest przedsiębiorczy i aktywny. Podróżuje. Jest Amerykaninem z urodzenia, a w Polsce zamieszkał z wyboru. Jego osobowość to doskonałe połączenie amerykańskiego optymizmu i polskiej charyzmy. To znakomity bohater dla aktywnych klientów.

Nie bez znaczenia zapewne był też fakt, że Moritz jako Amerykanin wielokrotnie publicznie deklarował, że Polska bardzo mu się podoba, że chce tu żyć, pracować i mieszkać, kupił tu dom, a Citigroup to grupa finansowa wywodząca się wszak ze Stanów Zjednoczonych.

W spotach promujących kredyt hipoteczny Micheal Moritz bawi się dwuznacznością polskich i angielskich powiedzonek. Opowiada, że gdy zamieszkał w Polsce, mówiono mu, że aby wziąć kredyt na mieszkanie, trzeba się namęczyć “jak koń pod górkę”. Tymczasem okazało się, że jego sąsiedzi wzięli kredyt hipoteczny sprawnie i korzystnie cenowo. “Mówili, że to był dla nich a walk in a park” (z ang. coś łatwego) – śmieje się Moritz w nowym spocie banku.

Kampanię reklamową kredytu hipotecznego wspiera konkurs “Zamieszkaj i wygraj”. Na stronie internetowej www.zamieszkajiwygraj.pl użytkownicy mogą wybrać, a potem dowolnie zaaranżować jedno z mieszkań w wirtualnym wieżowcu Citi. Dostępne są już nie trzy rodzaje lokali – jak to było w poprzedniej edycji konkursu – ale aż dziewięć typów mieszkań: po małżeństwie z dzieckiem, po strongmenie, po czarodzieju, po Barbie, po wynajmie przez obcokrajowca, po babci, po studencie oraz mieszkanie w stylu PRL. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł, konkursowe projekty można zgłaszać do 28 kwietnia br.