Kraj

Da Grasso i PepsiCo będą współpracować

Obie firmy będą prowadzić m.in. wspólne projekty marketingowe.

Da Grasso, sieć pizzerii i restauracji, podpisała 3-letnią umowę o współpracy z PepsiCo, w ramach której produkty PepsiCo będą sprzedawane w ponad 210 lokalach Da Grasso w całej Polsce. Dodatkowo marki podejmą wspólne działania promocyjne.

Na mocy porozumienia franczyzobiorcy będą mieli możliwość nabywania produktów z linii asortymentowej PepsiCo na bardzo korzystnych warunkach. Ponadto lokale Da Grasso wyposażone będą w sprzęt chłodniczy do przechowywania produktów PepsiCo, zgodnie z ustalonym standardem, oraz dodatkowe wyposażenie.

– Da Grasso jest najbardziej atrakcyjną polską siecią restauracji i pizzerii zarówno pod względem liczby lokali, jak i zasięgu terytorialnego. Duże i dynamicznie rozwijające się sieci gastronomiczne są znakomitym alternatywnym kanałem sprzedaży dla producentów z sektora FMCG – powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

W ramach umowy firmy zobowiązały się także do realizacji wspólnych akcji marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz wzajemną promocję marek. Szczegóły nie zostały ujawnione.