Do warszawskiego zespołu agencji Netizens Peppermint dołączyły dwie nowe osoby – Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.
Sabrina Kotkowska przez ostatnich pięć lat zdobywała doświadczenie zawodowe, współpracując z takimi agencjami, jak: Focus Media Group, Banah Group, Avayo oraz Clos Brothers. Pracowała m.in. dla takich klientów, jak: Bols/CEDC, Żywiec Zdrój, PKO TFI, Comp SA, Lafarge, Eli Lilly i Toyota Motor Poland. W Netizens Peppermint będzie odpowiadać za realizację projektów dla Dolce Gusto oraz Pracuj.pl.
Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, w Netizens Peeprmint od marca br., pracowała wcześniej w agencjach Tequila\Polska oraz MRM Momentum, gdzie realizowała projekty ATL i BTL m.in. dla takich klientów, jak: Polkomtel, Nestle, PZU SA, PZU Życie, Kraft Foods, Grupa CEDC. W agencji Netizens Peppermint będzie współpracować z Nordea Bank Polska. Zastąpiła na tym stanowisku z racji większego doświadczenia Annę Kurach, która rozstała się z agencją.
W 2009 roku agencja interaktywna Netizens połączyła się z agencją marketingu zintegrowanego Peppermint – tak powstała Netizens Peppermint, agencja komunikacji marketingowej z dwoma oddziałami (w Warszawie i Katowicach). Wśród jej klientów są m.in.: Adidas, Axe, Magnum, MDclick, MTV, Grolsch, National Geographic, Nescafe Dolce Gusto, Nestlé Nutrition, Nivea, RMF Maxxx i Tic Tac.
Kraj
Polkomtel
Kraft Foods
Nestle
National Geographic
Adidas
Toyota Motor Poland
MTV
PZU SA
Nivea
Grolsch
Eli Lilly
Axe
Nordea Bank Polska
PZU Życie
pracuj.pl
Magnum
Comp SA
Focus Media Group
Banah Group
Lafarge
PKO TFI
Kotkowska Sabrina
Avayo
Clos Brothers
Żywiec Zdrój
Nestle Nutrition
Nescafe Dolce Gusto
Grupa CEDC
Kurach Anna
MDclick
RMF Maxxx i Tic Tac
Kosieradzka-Krysiuk Katarzyna
Bols/CEDC
Dolce Gusto