Kraj

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Do warszawskiego zespołu agencji Netizens Peppermint dołączyły dwie nowe osoby – Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Sabrina Kotkowska przez ostatnich pięć lat zdobywała doświadczenie zawodowe, współpracując z takimi agencjami, jak: Focus Media Group, Banah Group, Avayo oraz Clos Brothers. Pracowała m.in. dla takich klientów, jak: Bols/CEDC, Żywiec Zdrój, PKO TFI, Comp SA, Lafarge, Eli Lilly i Toyota Motor Poland. W Netizens Peppermint będzie odpowiadać za realizację projektów dla Dolce Gusto oraz Pracuj.pl.

Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, w Netizens Peeprmint od marca br., pracowała wcześniej w agencjach Tequila\Polska oraz MRM Momentum, gdzie realizowała projekty ATL i BTL m.in. dla takich klientów, jak: Polkomtel, Nestle, PZU SA, PZU Życie, Kraft Foods, Grupa CEDC. W agencji Netizens Peppermint będzie współpracować z Nordea Bank Polska. Zastąpiła na tym stanowisku z racji większego doświadczenia Annę Kurach, która rozstała się z agencją.

W 2009 roku agencja interaktywna Netizens połączyła się z agencją marketingu zintegrowanego Peppermint – tak powstała Netizens Peppermint, agencja komunikacji marketingowej z dwoma oddziałami (w Warszawie i Katowicach). Wśród jej klientów są m.in.: Adidas, Axe, Magnum, MDclick, MTV, Grolsch, National Geographic, Nescafe Dolce Gusto, Nestlé Nutrition, Nivea, RMF Maxxx i Tic Tac.