Zagranica

MTV i CK One łączą siły

Modowy potentat będzie partnerem serii eventów w ramach MTV Push.

Stacja muzyczna MTV i modowa marka Calvin Klein wspólnie zorganizują serię muzycznych eventów w ramach “MTV Push Music Live”. Nie są znane daty imprez.

Sponsorem wydarzeń w Austin, Londynie, Berlinie, Pekinie i mieście Meksyk będzie marka CK One należąca do Calvin Klein. Celem działań będzie promocja nowej linii dżinsów, bielizny oraz strojów kąpielowych.

Podczas eventów zagra muzyka na żywo w wykonaniu artystów pochodzących z miejsca, w którym impreza będzie się odbywała. Uczestnicy będą mogli skorzystać także z CK One box – da im to możliwość m.in. stworzenia własnego wideo ze zdjęć z kampanii, które będzie można zaprezentować za pośrednictwem strony WWW CK One oraz social mediów.

Informacje o “MTV Push Music Live” pojawią się w sieci na stronach MTV, stronie CK One oraz w mediach społecznościowych. Na antenie stacji muzycznej pojawią się także filmy reklamowe.

“MTV Push” to projekt, dzięki któremu szansę na zaistnienie w branży mają młodzi artyści. W jego ramach na antenie stacji co miesiąc prezentowane są sylwetki i dokonania nieodkrytych jeszcze muzyków.

(Źródło: www.mandmglobal.com)