M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Wajszczyk odszedł z grupy Ogilvy

Maciej Florek | 14 marca 2011, 06:00

Ostatnio pracował jako account director w Gruppie66 Ogilvy.

Tomasz Wajszczyk rozstał się z zespołem agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy. Jak twierdzi, powodem odejścia było wyczerpanie się formuły współpracy.

Z Ogilvy Wajszczyk był związany od czterech lat. Przez pierwsze trzy lata był account directorem w Ogilvy Action. Obsługiwał tam takich klientów, jak Ford, IBM, Gillette, DHL. Następnie przez ostatni rok pełnił taką samą funkcję w Gruppie66 Ogilvy i obsługiwał takie marki, jak Link4, BP i Castrol.

Tomasz Wajszczyk swoje dalsze plany zawodowe wiąże z branżą reklamową.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,