Kraj

Grupa CzteryCzwarte pracuje dla Schering-Plough [WIDEO]

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku na przeziębienia NeoAfrin.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL8_f0ZDb0ys%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W wyniku organizowanego przez koncern farmaceutyczny Schering-Plough Polska przetargu Ambasada Brand Communications (Grupa CzteryCzwarte) zrealizowała kampanię leku NeoAfrin firmy Schering-Plough.

Stworzony przez agencję koncept kreatywny opiera się na personifikacji nosa, którą zastosowano w spocie TV (TVN), jak również w kampanii BTL.

Kampania reklamowa będzie trwała przez cały marzec br. Spoty pojawią się w także w internecie, przy wybranych programach TVN na VoD, m.in. w polskiej edycji „X Factor”.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Grupę CzteryCzwarte tworzą dwie struktury: Ambasada Brand Communications i CzteryCzwarte Brand Design.