M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artur Więckowski przestał kierować marketingiem PKT

Jacek Piątkowski | 14 marca 2011, 06:00

W firmie pracował pół roku. Jego następca nie jest znany.

Artur Więckowski odchodzi z firmy yellow pages Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, wydawcy książek telefonicznych i właściciela internetowych wyszukiwarek firm i instytucji. Przez ostatnie sześć miesięcy pracował w niej jako dyrektor ds. marketingu i strategii. Powody rozstania z firmą nie zostały ujawnione. Nie wiadomo również, jakie są dalsze plany zawodowe Więckowskiego.

Wcześniej pracował jako dyrektor departamentu zarządzania marką i komunikacji w towarzystwie ubezpieczeniowym Link4, specjalizującym się w sprzedaży ubezpieczeń w systemie direct.

Karierę zawodową zaczynał w agencji reklamowej Grey Warszawa. W 1998 r. przeszedł do Unilever Polska, gdzie został brand managerem marki Algida. W 2000 r. przeszedł do firmy Sonet Mobile Services założonej przez Davida Puttsa i Andrzeja Klesyka, która stanowiła trzon późniejszego Inteligo Financial Services, operatora – drugiego po mBanku (BRE Bank SA) – wirtualnego banku Inteligo, przejętego w jesienią 2002 r. przez bank PKO BP. Latem 2005 r. przeszedł do Link4.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,